زندگی بهتر
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودت خوش اومدي.

پيوندها
سفرنگار
وب سایت تخصصی دانشجویان مهندسی کامپیوتر
وب سایت تخصصی دانشجویان مدیریت و صنایع
وب سایت تخصصی دانشجویان مهندسی عمران
دانلود مقالات و تحقیق های دانشگاهی
دانلود پروژه ها و مقالات دانشگاهی
واصل
ادعیه برای انواع حاجات
همه چیز در مورد خودرو
مطالب گوناگون
بروزترین مطالب برای بهترینها
بزرگترین مرکز دانلود علمی آموزشی
ميلياردر جوان
فتوشاپ
بيمه كوثر5018
اس ام اس
اس ام اس جدید
only god
مشاوره براي جوانان
خانم روانشناس
دانلود رايگان سخنراني دكتر آزمنديان{تكنولوژي فكر}
دانلود رايگان كتاب صوتي كليد كاربردي قانون جذب{جك كنفيلد}
دانلود كتاب صوتي معجزه ذهن براي رسيدن به آرزوها{مرتضي احمدي منش}
دانلود كتاب صوتي پرفروش راز{راندا برن}
دانلود كتاب صوتي هدف{برايان تريسي}
ردیاب خودرو
همسریابی
درگاه واسط

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رازهاي موفقيت و آدرس movafaghiat20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 119605
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:ثروت,مديريت پول,افزايش درامد, :: 13:9 :: نويسنده : جواد كرمي

  آیا تاکنون از خودتان پرسیده اید چرا ثروتمند نیستید؟این سئوالی است که بسیاری از افراد از خود می پرسند.ولی تعداد بسیار کمی جواب برای آن یافته اند. بسیاری از افراد جامعه ، ثروتمندان را کسانی می دانند که با خوردن حق دیگران به ثروت رسیده اند و یا اینکه به آنها ارث رسیده است و یا ثروتمندان آدمهای خلافکاری هستند و صحبتها و تفکراتی از این دست. باید به اینگونه افراد گفت که همه ثروتمندان اینگونه نیستند.بسیاری ازثروتمندان (حدود ۷۵ درصد طبق آمار نشریه فوربس) توانسته اند با استفاده از خلاقیت و هوش و پشتکار خودشان به ثروت برسند.بیل گیتس،کارلوس اسلیم،استیو جابز ،وارن بافت و حتی مارک زوکر برگ از اینگونه افراد بوده اند.در کشور خودمان هم از اینگونه افراد زیاد داریم.کارآفرینانی که از هیچ ،ثروت خلق کرده اند و یا سرمایه گذارانی که با افزایش دانش مالی خود و تقویت ارتباطات خود که مردم عادی آن را پارتی می نامند ثروتمند شده اند. این نکته را باید باور داشت که دنیای امروز ، دنیای کار دستی و یا حتی کار با ماشین نیست. در دنیای امروز اطلاعات است که موجب ارزش افزوده و ثروت می شود. منظور ما از اطلاعات باز هم آن نیست که عده ای با استفاده از رانتهای موجود به آن دست می یابند و در جهت منافع شخصی خود اقدام می کنند.منظور از اطلاعات ،اطلاعات فراوانی است که همه روزه از طریق کلیه رسانه ها در اختیار همه قرار می گیرد و هر کس بتواند با انتخاب و بررسی صحیح و مهمتر از آن با پردازش درست آنها بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. مثلا قدرت پیش بینی حضور در یکی از بازارهای سرمایه گذاری و یا اینکه با استفاده از اطلاعات ، بتواند نیاز آتی مردم را تشخیص دهد و کسب و کار خلاقانه ای ایجاد کند که موجب کسب ثروت شود.



ادامه مطلب ...
 
دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:افزایش اعتماد به نفس,افزایش اعتماد به نفس, :: 10:15 :: نويسنده : جواد كرمي

  به گزارش خبرنگار گروه «نیمرخ» برنا، اشخاصی که اعتماد به نفس بالایی دارند، ارزش خود را برای دوست داشتن دیگران و مورد علاقه واقع شدن از سوی آنان حفظ می‌کنند. خود را شایسته توجه دانسته و دیگران را نیز مورد توجه قرار می‌دهند. حرف‌های دیگران را می‌شنوند. ارزش خود را برای شناخت خود و اطرافیان حفظ می‌کنند. خود و دیگران را تشویق به انجام کارهای خوب کرده و برای خوب بودن و شناخت دیگران به عنوان انسان‌های خوب تلاش می‌کنند. آنچه در ادامه می‌خوانید راهکارهایی برای افزایش اعتماد به نفس است که حجت الاسلام مهدی گرجی آن را بیان نموده است:



ادامه مطلب ...